Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2009 14:04 - Как гледам на ПР
Автор: disorder Категория: Други   
Прочетен: 4249 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 02.06.2009 14:06


Мислила съм много. Разсъждавала съм с дни за състоянието си. Търсех най-логичното обяснение. Лутах се между книги, лекари, мисли. Накрая мога да го систематизирам така:

За мен ПР и всички произтичащи разстройства са моментът, в който бягам към себе си. Момента, в който времето и мислите са насочени към мен. Защото винаги се раздавам за околните. Тъпча себе си, за да могат другите да са добре. Винаги съм добрата, умната, възпитаната. А то се трупа. ПР е сигналът да погледна към себе си. Да разбера моите мисли и чувства. Да разбера, че аз съм най важната на тази земя. Макар и болезнено аз ставах всеки път малко по малко егоист. Хората започваха да се сърдят – не бях толкова всеотдайна. Това беше моето време, в което аз да искам грижи и внимание. Но все пак проклинам деня, в който разбрах, че за да оценя себе си трябва да мина през ада. И то по няколко пъти. Кога ли ще науча урока си?

 

А ето и какво е казала жена за това състояние, което напълно покрива моето мнение:

 

„Казват, че гладът и любовта движат света! Така мислих и аз! Това беше, докато не познах страха! Страхът притежава нечовешка сила. Той те променя завинаги! Този страх, който влезе в душата ми, ме парализира, задушава и убива бавно и мъчително. Взима най- хубавото от мен. Не ме учи на човечност, а ме кара да хитрувам и ме прави лицемер. Виждала съм го! Той изостря чертите на нежното ми лице. Прави мътни и странни зелените ми очи. Променя усмивката ми. Добавя жълт цвят на кожата и груб тон в гласа ми. Аз познавам страха, но това не ме прави по-силна или по-знаеща. Проклинам деня, в който допуснах в сърцето и ума си страха! От този ден аз вече не съм същата и никога няма да бъда! А как искам да се върна към себе си! Търся път, а все не го намирам...”



Тагове:   какво е пр,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - Да,
02.06.2009 15:40
може би е именно това...търсене на път към себе си.
Аз си мисля, че в момента в който успееш да дефинираш проблема, да го признаеш, да го погледнеш отстрани то тогава си направил първата крачка по този път.
цитирай
2. disorder - Правила
02.06.2009 16:46
съм го толкова много пъти. Знам какъв е проблема. Уви, справянето с него е трудно :( Но не спирам да се опитвам :)
цитирай
3. benra - поздравления
02.06.2009 17:02
за което.
Предполагам, че блогът е един от начините:-)))
цитирай
4. disorder - :)))
03.06.2009 09:26
Да. Въпреки, че освен на мен с надявам да помогне и на други хора :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: disorder
Категория: Други
Прочетен: 577313
Постинги: 38
Коментари: 184
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031