Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2009 10:56 - Мили мой, на къде вървим?
Автор: disorder Категория: Други   
Прочетен: 1920 Коментари: 0 Гласове:
0



Мили мой, постоянно съм във възход и падение. Имам тежки моменти и хубави моменти. От скоро са малко по тежки. Знаеш ли, мили мой, колко съм мислила и как не спирам да мисля за това. Защо и как? С какво го причиних на себе си? И колко по-лошо може да стане. Не знам защо в доброто спрях да вярвам. Не в самото добро като такова. А по скоро за добрия изход на нещата. Години минават и ще минат. Аз не мога да събера сили и да прекратя този ужас. Вече дори не ми става лошо. Но главата, мили мой, главата е за боклука. С всичките бръмбари в нея. Знаеш ли, мили, че спях да гледам и чета новини. Знаеш ли как попивам всичко отрицателно. И чудейки се на къде отива целия свят, се виждам и аз пометена там. Искам да запазя човешкото в себе си. Да изтрия кошмара. И да повярвам, че някъде някога всеки може да бъде щастлив, както и аз. И да няма мисли, да няма разруха. Просто усмивки.   А казах ли, мили, че спрях да вярвам в доброто. И в справедливостта. Защото, мили, на добрите хора не се случват толкова лоши неща. Или може би само аз си мисля, че съм добра. Искам просто да спре напрежението, свиващия ми се стомах. Искам да поема дълбоко въздух и да спра да страдам. От себе си. Защото моят най–голям враг съм самата аз. А уж трябва да се обичам...


Тагове:   мисли,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: disorder
Категория: Други
Прочетен: 577283
Постинги: 38
Коментари: 184
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031