Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2008 22:46 - Бъди винаги ТИ!!!
Автор: valiordanov Категория: Изкуство   
Прочетен: 3354 Коментари: 7 Гласове:
0














Картините са от изложбата на Виолета Радкова в Русе. Жена, която зарежда с внушение и топлина, с нежност и всеотдайност....Да убеждавам познаващите я, в нейните качества , ще прозвучи като ненужно словоизлияние, а да говоря на тия, които не я познават за нея, без да съм предложил да се докоснат до таланта и, ще прозвучи неразбираемо. Ето защо, реших да ви предложа една сесия от нейната изложба. Извинете ме ако снимките не са на ниво, за първи път ми е, опитвам се  да науча и това изкуство фотографията...

 А за да остана аз, написах стих тогава - там, на изложбата... Споделям всичко с вас и очаквайте още картини....

на Виолета Радкова

Сред картини се движа
и се чувствам така,
сякаш цялата мисъл
е пенлива река.
И клокочи и бърза
и доволна звъни
и докосва до мъдрост
упоени мечти...
Ти нали си твореца?
Ти, нали си мига,
в който някаква вечност
се превърна в брега,
на който платната
омагьосват и светят
и разпръскват спокойствие,
музицират куплети....
Във вълшебства потапям
свойте жадни очи.
Благодаря ти! Обичам те!
Бъди винаги ТИ!


image

А това е внучето в прегръдката на невероятният и съпруг и негов дядо - Иван Самоковлиев, актьор достоен за национално признание....

image


Време е и за картините за които споменах... Еми аз видях, насладих се и написах....







image


image


image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. iliada1 - Много добро преставяне !
19.09.2008 22:59
И фотосите са много добри ,а картините доста интересни!Не позвнавах творчеството й и ти благодаря ,че го направи достояние за много хора тук!Благодаря ти !
цитирай
2. анонимен - Прекрасни са
20.09.2008 09:41
Страхотен талант е тази жена.Достоина за възхищение,картините излъчват онова приятно спокоиствие,топлина и приятна усмивка.
цитирай
3. dodo73 - Впечатлена съм! Иска ми се да ком...
21.09.2008 10:14
Впечатлена съм! Иска ми се да коментирам всяка картина поотделно, но ще се задоволя само с общ коментар - картините на Виолета Радкова излъчват топлина и спокойствие. Най-много ми харесаха девета и десета картина. Но това е моето - непрофесионално - мнение! Радвам се, че се докоснах до таланта на Виолета Радкова, макар и по този начин (виртуално)! Благодаря ти, Вал!
А стихът ти, Вал... прекрасен е! Усещането след този постинг е невероятно!... Благодаря ти за усмивките, покоя, бляна и вълшебството, които ми дари с постинга си!
цитирай
4. elineli - Невероятна вглъбеност:)))
21.09.2008 16:48
По това дръвче сякаш са накацали очи от щраусови пера.Разбирам вдъхновението ти :))))))
цитирай
5. cornflower - Картини от светлина!
21.09.2008 18:30
Поздрави за постинга!
цитирай
6. zemela - За мен беше удоволствие да видя т...
23.09.2008 14:08
За мен беше удоволствие да видя това! Чудесна идея е да качиш тук снимки от изложбата. А за стиха - е, да. Ти си!
цитирай
7. victoriavselena - Благодаря ти
26.09.2008 21:34
че ни представи тази картини. Те са като сън - загадъчни, всеки чможе свободно да си ги тълкува, с много въпроси и отговори
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valiordanov
Категория: Изкуство
Прочетен: 1267913
Постинги: 696
Коментари: 2061
Гласове: 19284
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031