Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2012 13:36 - По софийски му или?
Автор: linkinka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2276 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 25.10.2012 14:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Привет на всички, решили да отделят от времето си на моите писаници.
Ще споделя с вас нещо, което за втори път в живота ми ме изумява. Макар че не съм си представяла, че бих започнала блог с подобна история. Абсурди, какво да се прави. И така. Случката, на която станах свидетел, се разиграва на работното място. Колега, който от дълго време съжителства с половинката си, сподели, че през обедната почивка е ангажиран. Приятелката му се заляла с кафе и той ще ходи да я вземе от работа ( с автомобил разбира се), да се приберат, за да се преоблече девойката, и да я върне на работа. Дотук звучи прилично. Идва моментът на най-голямата за мен изненада. Въпросната девойка работи в квартала, в който двамата живеят. Пътят й от квартирата до работа пеша е 30 мин, а с автобус ( като може да хване поне 4 различни автобуса) е 10 мин. Колегата ми работи на около час път с автобус, с кола може би 20-30 мин. Та питам аз : Само на мен ли ми звучи абсурдно?! Забога! Заляла се с кафе и затова той трябва да се вдигне оттук до там и после обратно?! Вярвайте ми едва се сдържах да не попитам "А защо забога не си хване автобус?" Както споменах в началото, това не е първия път, в който ми увисва ченето от подобна ситуация. Преди години една колежка в университета беше дошла с обувки с висок ток. Не щеш ли същия ден заваля. Тя се обади на гаджето си да излезел от работа, да дойде да я вземе от университета и да я закара до дома й, понеже "не можела в този дъжд да пътува в тролея с тези токчета"! Ти представяш ли си? И той дойде. Толкова бях смаяна, че я помня и ще я помня цял живот тази случка. Днешната ситуация обаче вече ми дойде множко! Абе хора, аз ли нещо грешно ги виждам нещата или превземките и лиготиите достигнаха небивали висини??!! Най- интересното е, че и колегата, и девойката с токчетата са софиянци. ( За протокола - аз съм провинциалистка). Та, докато обядвах, се замислих - това някакъв софийски манталитет ли е? Под нивото им е да хванат автобуса или пък се правят на столичани? Или просто така са свикнали и такава ситуация им се струва точно толкова нормална колкото на мен абсурдна? И аз имам приятел, и ние живеем заедно, и той кара кола. Но повярвайте ми, през ум не би ми минало да искам подобна глупост от него, защото съм с токчета или съм си люснала кафето докато съм гледала готиния пич на съседната маса! Примерно.
Прекалено ми се вижда! А на вас?



Гласувай:
1



Следващ постинг

1. tera - Не е по софийски, а е по гаджевски , тъй да се каже
25.10.2012 13:46
Защо да не се полиготят момите, като има тъпанари дето им се връзват?
Оня първия дето съжителства явно още не е женен за нея, защото иначе пръв щеше да я попита - защо не си вземе автобуса. :))) Но още го е шубе да не му бие дузпата явно.
Ти не се коркай толкова, като се оженят ще се промени статуквото. Затова са прави мацките преди това да се глезят, защото после може и да не им вържат. :)
цитирай
2. анонимен - По-скоро и двете момичета за които ...
25.10.2012 13:47
По-скоро и двете момичета за които пишеш са някакви кифли мислещи се за принцеси. В случая няма значение от къде са, но този манталитет на селски принцеси го имат повече провинциалистките. Надявам се да не се засегнеш.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: linkinka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 46043
Постинги: 22
Коментари: 31
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930